Hlavní stránka Pro novináře Programátor vs. firma


Programátor vs. firma

29.8.2016 | autor: NETservis

Chystáte-li se nechat si vytvořit nové webové stránky, jistě zvažujete, zda si vybrat programátora na volné noze anebo firmu. Oboje má své výhody a nevýhody. Je třeba volbu důkladně zvážit, protože web je vizitkou Vaší firmy a vyplatí se do něj investovat. Přečtěte si, jaké jsou přednosti a nedostatky těchto dvou variant.

tw.png, 637B fb3.png, 512B gg.png, 716B in.png, 595B

Programátor

  • nižší cena
  • nulová zástupnost a časové možnosti (zkouškové období, prázdniny, dovolená, nemoc)
  • zkušenosti s jednotkami až desítkami projektů
  • chybějící podpora dalších členů teamu
  • musí řešit problémy s externími spolupracovníky (grafiky, kodéry, testery, atd.)
  • programátor zodpovídá pouze za svoji část práci a může nastat problém s přehazování zodpovědnosti (např. to je problém kodéra, grafika atd.)
  • vidí pouze svoji část práce
  • většinou nemá pojištění odpovědnosti za škodu

Firma

  • vyšší cena
  • práci sdílí s dalšími programátory uvnitř firmy a je zastupitelný v případě, že se něco stane
  • zkušenosti se stovkami projektů
  • možnost poradit se s teamem programátorů
  • vše se řeší v rámci interního teamu, který spolupracuje delší dobu, a všichni se znají
  • za projekt je zodpovědná celá firma, včetně garancí a sankcí
  • komplexní přístup k celému projektu
  • většinou má pojištění odpovědnosti za škodu

Máte-li zájem na spolupráci s námi na Vašem projektu, pak nás prosím kontakujte nebo nám pošlete nezávaznou poptávku.

tw.png, 637B fb3.png, 512B gg.png, 716B in.png, 595B

Další články z roku 2016

11.3.2016

7 důsledků revoluce v AdWords

Google přišel s revoluční změnou zobrazování inzerátů AdWords ve vyhledávání. Reklamní inzeráty, které se dosud zobrazovaly napravo od výsledku vyhledávání, se v tomto prostoru již zobrazovat nebudou. Pouze malou náplastí pro inzerenty tak může být rozšíření počtu inzerátů nad přirozenými výsledky o jednu pozici. Tedy místo tří se zde budou zobrazovat inzeráty čtyři.

17.2.2016

Sklik nás nechal nahlédnout pod pokličku chystaných novinek

Ve zkratce by se dalo říci, že Seznam nespí, ale snaží se z firemních investic do on-line marketingu urvat co největší podíl. Únorové MARKETING MONDAY na téma Novinky v PPC a v Skliku nebylo ale jen o Seznamu, ale naštěstí také o praxi. A právě o ní hovořil Tomáš Bártek ze společnosti VašeČočky. Jeho vystoupení bylo to nejzajímavější, co jste si ten večer mohli poslechnout.




Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty