Hlavní stránka Pro novináře Úspěšný e-shop pro Flex-tex Central Stock


Úspěšný e-shop pro Flex-tex Central Stock

11.11.2015 | autor: Ondřej Koláček

Pro společnost Flex-tex Central Stock jsme realizovali e-shop s meziročním růstem KPI v desítkách procent.

tw.png, 637B fb3.png, 512B gg.png, 716B in.png, 595B

Pro klienty v posledních letech realizujeme celou řadu náročných e-shopových řešení. Těší nás, že naše e-shopy mají výsledky a nyní je můžeme prezentovat.

U e-shopu flex-tex.cz jsme nedostali příliš volnosti v grafické práci, soustředili jsme se tedy především na funkční řešení postaveném na naší e-shopové platformě. Cílem bylo zjednodušit nákup a zefektivnit správu e-shopu v rámci společnosti.

Společnost Flex-tex Central Stock má dlouhou historii a obrat, nezbytnou součástí naší činnosti bylo přenesení uživatelských účtů, starších objednávek, ale i url adres pro indexaci ve vyhledávačích.

Cíle nového e-shopu

Když jsme začali e-shop realizovat, stanovili jsme si 2 cíle (KPI).

  1. Růst konverze
  2. Snížení míry okamžitého opuštění

Vyhodnocení jsme provedli s ročním odstupem za období 1. 1. - 31. 9. 2014 a 1. 1. - 31. 9. 2015 tak, aby na výsledky neměl vliv sezónní trend a aby nešlo o příliš krátké období s možným výkyvem.

Konverzní poměr

Při porovnání konverzního poměru mezi lety 2015 a 2014 došlo k nárůstu konverze o 41,6 %. Jedním z důvodů může být i to, že se stránka načte průměrně o 33 % rychleji než v minulém roce.

Míra okamžitého opuštění

E-shop se nám i přes relativně striktní grafické zadání podařilo zmodernizovat a zefektivnit. Důkazem může být meziroční snížení míry okamžitého opuštění o 23,57 %.

Chystáte-li se modernizovat e-shop nebo začít na zelené louce, neváhejte se nám ozvat!

tw.png, 637B fb3.png, 512B gg.png, 716B in.png, 595B

Další články z roku 2015

14.12.2015

5 tipů od mágů newsletterů

Jak napsat úspěšný newsletter pro stovky tisíc lidí? Pár triků ze své práce na prosincové akci MARKETING MONDAY prozradily holky z Nýdrle, které píší newslettery pro Vodafone. Své tipy přidala i Martina Kočařová z Bonami. To nejzajímavější ale skrývala teprve ta třetí přednáška v pořadí.

28.11.2015

AB testování kontaktních formulářů

O tom, že je třeba webovou prezentaci stále zdokonalovat jsme se přesvědčili na našem projektu.

15.8.2015

Rezidence Zbraslav se zabydlela v nové prezentaci

Zcela nový web pro úspěšného developera Doma je Doma a jeho projekt Rezidenci Zbraslav vytvořila internetová agentura NETservis za necelé 3 týdny.

1.8.2015

Biovetě jsme naočkovali 8 jazyčný web

Jeden z největších výrobců veterinárních léčiv, který má ve farmaceutické oblasti na kontě mnoho patentovaných přípravků a v zádech 600 zaměstnanců, je společnost Bioveta. Starou verzi internetové prezentace předělala agentura NETservis a vytvořila z něj moderní a funkční web.

19.6.2015

Ocenění v Internet Effectiveness Awards 2014

V prestižní webové soutěži Internet Effectiveness Awards Za rok 2014 vyhrál projekt NETservisu s názvem Český konzultační portál druhé místo. Tentokrát v kategorii Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí. Soutěž pořádá Asociace.biz a každoročně vyhlašuje nejefektivnější webové řešení uplynulého roku.

12.6.2015

Svaz obchodu a cestovního ruchu vytváří v zemi až 500 000 pracovních míst

Potřeba moderního webu dožene v současném světě každého. Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOČR) není výjimkou. Jsou druhým největším zaměstnavatelským svazem v České republice a současné době zastupují až 6000 podnikatelů. V NETservisu jsme pro sdružení vytvořili uživatelsky příjemný web s atraktivní grafikou.

21.5.2015

Levnější energie z České spořitelny

Nejen klienti České spořitelny mohou nyní ušetřit na energiích. S tím jim pomůže nová internetové prezentace společnosti ErES. Každý si může jednoduše spočítat, kolik lze na energiích ušetřit. Společnost Erste Energy Services (ErES) je 100% dceřinou firmou České spořitelny a zároveň jedním z předních dodavatelů v oblasti výkupu elektřiny a plynu z obnovitelných zdrojů energií.

15.2.2015

Smrt v Muzeu aneb na každého jednou dojde

Národní muzeum je dlouholetý a vážený klient NETservisu. Společně máme za sebou již několik zajímavých projektů, např. redesign webu či databázi pro hodnocení kvality muzeí s názvem Do Muzea! Tentokrát šlo o vytvoření webové prezentace pro ojedinělou expozici s divácky přitažlivým titulem Smrt – Death.




Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty