Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Bannery


Bannery

Bannery jsou jedním z dostupných reklamních prvků, se kterými se můžete na internetu setkat. Dalším reklamním prvkem je například kontextová reklama.Tvorba bannerů začíná návrhem scénáře, výběrem vhodného rozměru (např. banner 468x60) a dále volbou vhodné technologie (např. animovanný banner, nebo flash banner). Jako poslední krok je potřeba definovat velikost banneru v kB. Velmi často je banner potřeba do některého výměnného systémů, kde právě platí omezení na celkovou velikost banneru. Naše nabídka na vytvoření bannerů zahrnuje volbu následujících parametrů:

Rozměr banneru Typ banneru
  • 468x60 (klasický banner)
  • 120x600 (skyscraper)
  • 250x250 (reklamní čtverec)
  • 125x125
  • volitelný rozměr
  • statický banner
  • animovaný banner (tvorba gif animace)
  • flash banner

Velikost banneru

Většinou se snažíme dodržet hranici 20 kB na jeden animovaný / flash banner. U statických bannerů může být velikost i do 10 kB. V případě potřeby můžeme banner převést do HTML podoby nebo vytvořit php banner. U jednotlivých bannerů můžeme po dohodě s klientem navrhnout i scénář jednotlivých animací.

Galerie bannerů – ukázka našich referencí:

Kompletní galerie banneru zde

ALBA AUTO s.r.o.

Nadace Fórum 2000

Časopis RESPEKT

 

Současně jsme schopni analyzovat trh a navrhnout vhodné umístění Vašich bannerů na nejvhodnější místa. Zjistíme, jaká média poskytnou prostor pro Váš banner za nejvýhodnějších podmínek.

Chcete měřit výkonnost Vašich bannerů?



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty