Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Internetová reklama na míru Výkonnost webu


Výkonnost webu, multivariantní testování, A/B testování

Provozujete E-shop či jinak zaměřený komerční web? Zajímá Vás, zda by Váš web nemohl být úspěšnější a zároveň se bojíte uspěchaných a revolučních změn?

Pro Vás nabízíme testování výkonnosti webu, neboli multivariantní testování a A/B testování. Zatímco díky multivariantnímu testování můžeme vyzkoušet dopad různých změn na úspěšnost internetové prezentace, A/B testování poskytuje přehled o úspěšnosti dvou variant stejné obsahové stránky webové prezentace.

Multivariantním testováním můžeme vyzkoušet, jaké kombinace nadpisů, textů, tlačítek, navigace či obrázků je nejúspěšnější z hlediska výkonnosti webu (možností je samozřejmě mnohem více). A/B testování je mnohdy používáno při změnách domovské stránky či určité akční stránky.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty