Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Optimalizace pro vyhledávače Analýza klíčových slov a frází


Analýza klíčových slov a frází

Analýza klíčových slov a klíčových frází je do velké míry spjata s návštěvností Vašich webových stránek. Protože zvyšujeme návštěvnost nikoliv pro statistiky a rekordy, ale proto, aby generovala zisk, musíme najít taková klíčová slova a klíčové fráze, které Vaši potenciální zákazníci hledají.

Vycházíme ze statistik hledanosti klíčových slov a frází díky kterým můžeme určit, jaké fráze jsou pro Vás zajímavé více a jaké méně. Díky analýze klíčových slov a frází můžeme Váš internetový marketing nasměrovat jasným směrem.

Velmi často mají klienti přání dostat se na první příčky vyhledávačů s těmi nejvíce frekventovanými slovy a frázemi, na které existuje obrovská konkurence. Cílem analýzy klíčových slov a frází je vyhledat dostatečné množství frází a slov, na která je reálné se dostat na přední pozice bez vynaložení obrovských nákladů. Dostatečné množství těchto frází pak může za zlomek nákladů získat dokonce vyšší návštěvnost cílové skupiny, než jakou bychom docílili bojem o ta nejfrekventovanější slova a fráze.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty