Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Optimalizace pro vyhledávače Analýza návštěvnosti


Analýza návštěvnosti

Víte, jakou návštěvnost má Vaše webová prezentace? Víte, co návštěvníci na Vaší prezentaci dělají, jaké stránky nejvíce navštěvují a kolik času na nich tráví? Analýza návštěvnosti Vám dá odpověď na tyto i na jiné otázky. Na internetu platí, že zajímavá návštěvnost stránek je pouze taková, která Vám zaplatí Vaše investice do internetového marketingu a navíc přinese i zisk. Díky analýze návštěvnosti zjistíte, zda se tímto pravidlem řídíte a kde jsou případné chyby.

Díky službě Google Analytics a dalším analytickým programům můžeme dnes již poměrně přesně měřit, jaká je faktická návštěvnost stránek. Z těchto údajů pak můžeme zjistit, jaká internetová reklama (respektive jaké její jednotlivé kanály) Vám přináší návštěvníky, ze kterých se stávají zákazníci – tedy snažíme se identifikovat zdroje návštěvnosti, které mají vysoký konverzní poměr, které z pouhých návštěvníků dělají zákazníky a které Vám vydělávají peníze.

Analýza návštěvnosti by měla být součástí internetového marketingu i SEO optimalizace, jen tak můžete cílit Vaši internetovou reklamu přesně na Vaše zákazníky.

Odpovědí nemůže být návštěvnost stránek vyjádřená jedním číslem, které nemá žádnou vypovídací hodnotu. V analýze návštěvnosti nás zajímá, kolik z Vašich návštěvníků opravdu hledá Vaši webovou prezentaci a zajímá se hlouběji o obsah a Vaši firmu. Nejdůležitější jsou pro Vás takoví návštěvníci, kteří mají zájem koupit Vaši službu nebo produkt. Analyzujeme taktéž, jaký má Vaše prezentace konverzní poměr, tedy z kolika návštěvníků se stanou zákazníci.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty