Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Optimalizace pro vyhledávače Analýza současného stavu


Analýza současného stavu

Máte svou webovou prezentaci, ale máte nízkou návštěvnost? Lámete si hlavu s tím, jak tento fakt změnit, tedy jak zvýšit návštěvnost a ziskovost? Analýza prezentace u nás začíná detailním prozkoumáním současného stavu. Zakomponování našich zkušeností do tohoto procesu je jedním ze základních klíčových faktorů.

Podíváme se na to, jak byla Vaše online propagace dosud vedena a kde jsou její mezery, hluchá místa, případně nevyužité možnosti. Zaměříme se na otázky: Kdo jsou Vaši potenciální zákazníci? Mohou Vás najít? Kde se Vaši potenciální zákazníci na internetu pohybují? Jaké druhy reklamy jste využívali či zda k Vám přiváděli optimální návštěvnost?

To jsou jen některé z otázek, které si pokládáme při analýze současného stavu, která je součásti SEO optimalizace.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty