Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Správa ppc kampaní


Správa PPC kampaní

Chcete zacílit reklamu přesně na Vaše zákazníky a zároveň zaplatit jen za ty návštěvníky, kteří přijdou na Váš web? Textová reklama ve vyhledávačích – PPC reklama je jednou z účinných a měřitelných možností, jak tohoto cíle dosáhnout. Internetové vyhledávače poskytnou uživatelům ročně miliony výsledků na miliony různých hledaných slov a frází. Část z těchto hledaných slov se pravděpodobně týká přesně Vašeho podnikání.

PPC reklama zajistí, že se u výsledku vyhledávání na každé vybrané klíčové slovo či frázi zobrazí krátká textová reklama s odkazem na Vaše webové stránky. Pro Vaši představu, takto vypadá PPC reklama na Seznamu (Sklik) a takto vypadá PPC reklama na Googlu (AdWords). K dalším službám patří AdFox, ETARGET, AdPlace a nově také Facebook.

Jaké jsou výhody PPC reklamy?

  • Za PPC reklamu neutratíte víc, než chcete
  • PPC reklama se zobrazuje u takových frází, které zvolíte
  • Neplatíte za zobrazení reklamy, ale pouze za tzv. proklik (z toho název systému PPC – pay-per-click)
  • Díky přesným reportům víte, za co utrácíte a jaké Vám to přináší výsledky
  • Průběžný výsledek PPC kampaně je zřejmý téměř hned po jejím spuštění
  • PPC kampaň lze cílit časově (zobrazovat inzeráty jen v určité dny a časy)
  • PPC kampaň lze cílit i geograficky (zobrazovat inzeráty jen uživatelům například z Prahy)
  • Na Facebooku lze cílit PPC kampaň i na základě věku a pohlaví

Správa PPC kampaní naší internetovou agenturou zahrnuje

  • Úvodní analýza obsahu a klíčových slov, sestavení kampaní
  • Návrh cen za proklik za účelem maximalizace efektivity kampaní
  • Zadání reklamní kampaně do systému
  • Pravidelná měsíční aktualizace klíčových slov (vyhledávání nových, vyřazování nevhodných slov atd.)
  • Reporty a statistiky PPC kampaní


Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty