Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Správa ppc kampaní Analýza klíčových slov a frází


Analýza klíčových slov a frází pro PPC

PPC reklama je založena na vyhledávání klíčových slov a slovních spojení. Pokud tedy chcete být vidět, je třeba inzerovat na taková slovní spojení, která uživatelé hledají.

Díky analýze klíčových slov a slovních spojení Vám neuniknou ani důležitá obecná slovní spojení, která mají vysokou hledanost ani konkrétní klíčová slova, která jsou přesně zaměřena na Vaše podnikání.

Množství inzerentů PPC kampaní má dojem, že dokáže odhalit všechny fráze, které by jejich zákazníci mohli použít. Bez použití statistik hledanosti klíčových slov to však není možné a inzerent se tak jen vzdaluje úspěšnému modelu internetové kampaně a trápí se ve vlastních představách. Proto využíváme statistik hledanosti klíčových slov a porovnáním s jejich konkurencí navrhujeme pro Vaši kampaň pouze ta nejefektivnější slova s předpokládanou návratností.

Nezapomeňte ovšem na fakt, že i sebelepší PPC kampaň nemůže fungovat, pokud máte špatně postavený web. Dokážeme na Váš web dovést návštěvníky – pokud je ale web špatně p



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty