Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Správa ppc kampaní Návrh a sestavení ppc kampaně


Návrh a sestavení PPC kampaně

Po analýze klíčových slov a frází přichází druhá část, kterou je sestavení samotné PPC kampaně.

Náš PPC specialista navrhne texty inzerátů a sestaví je do reklamních kampaní. Návrh PPC kampaně vychází z analýzy klíčových slov a slovních spojení a je vytvořen tak, aby přinášel maximální užitek za minimální cenu. Navrhujeme tedy minimální cenu za proklik a hledáme optimální poměr ceny a množství prokliků.

Zároveň analyzujeme, které PPC systémy jsou pro danou reklamní PPC kampaň nejvhodnější, ať už z hlediska ceny nebo profilu uživatelů. Při využití Facebook PPC reklamy Vám vytvoříme seznam skupin, které jsou vhodné pro inzerci Vašeho produktu.

Po schválení návrhu PPC kampaní následuje zadání PPC reklamy do reklamních systémů.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty