Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Správa ppc kampaní Zadání reklamy do systému


Zadání reklamy do systému

Pokud jsou PPC kampaně navrženy, je třeba je zadat do systému. V České republice převažují v současné době dva hlavní reklamní PPC systémy. Prvním systémem PPC reklamy je Sklik provozovaný vyhledávačem Seznam a druhým je AdWords od vyhledávače Google. Nejsou to však systémy jediné, poslední dobou získává svou popularitu taktéž PPC systém v sociální síti Facebook. Další systémy PPC reklamy (jako například ETARGET) Vám samozřejmě na požádání představíme a vysvětlíme výhody i nevýhody v jejich inzerci.

Kromě zadání samotných textů do systému je možné PPC reklamy cílit na určitou skupinu lidí. Máte zájem o návštěvníky pouze z určité oblasti? Máte zájem o PPC reklamu pouze na určitých spřízněných stránkách? Nebo máte zájem pouze o lidi s určitým zájmem? I takovéto možnosti cílení nabízí PPC reklama.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty