Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Vyhodnocení uspěšnosti internetové reklamy


Vyhodnocení úspěšnosti internetové reklamy

Internetový marketing je významnou investicí, která se lehce může stát zbytečnou. Podstatné je tedy najít správný objem financí na jeho podporu. Díky vyhodnocování úspěšnosti internetových kampaní můžeme určit, jak se Vám reklama na internetu vyplácí, jakou internetovou kampaň je třeba pozastavit či pozměnit, protože nepřináší očekávané výsledky. Dále Vám také poskytneme informace o tom, zda zvýšení návštěvnosti přináší očekávaný efekt a míru konverzí návštěvníků v zákazníky.

Tyto informace Vám poskytneme například díky analýze statistiky návštěvnosti ze služby Google Analytics. Kromě základního nastavení jsme schopni upravit měřící kód služby Google Analytics přímo na míru pro konkrétní web a pomůžeme Vám tak získat informace, které potřebujete.

Vyhodnocování kampaní a úspěšnosti SEO optimalizace pro vyhledávače, PPC kampaně či bannerů Vám můžeme zasílat měsíčně či v jiném časovém rozmezí podle domluvy.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty