Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Zpětné odkazy Audit přístupnosti


Audit přístupnosti

Kontaktní systém umožňuje sledovat veškeré emailové dotazy od zákazníků (návštěvníků) Vaší Internetové prezentace. Vedoucím a marketingovým pracovníkům umožňuje sledovat rychlost a kvalitu komunikace (odpovědí) mezi firmou a klientem. Samozřejmostí je možnost rozdělení dotazů do několika oblastí, které může kopírovat vnitřní členění firmy. Systém je primárně určen pro střední a větší firmy.

Hlavní přednosti systému pro společnost

  • veškerá komunikace je dohledatelná jak časově tak i obsahově (fulltextem)
  • snadná kontrola, zda se potencionálním zákazníkům odpovídá včas
  • snadná kontrola, jak se potencionálním zákazníkům odpovídá
  • možnosti automatického upozornění, pokud dotaz není po určité době zodpovězen
  • jednoduché statistické vyhodnocování, včetně přehledových tabulek a grafů
  • jednoduché definování a změna, na jaké pracovníky mají chodit dotazy z různých oblastí.


Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty