Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Zpětné odkazy Registrace do katalogu


Registrace do katalogů

Jednou z možností získávání zpětných odkazů je registrace do katalogů. Jedná se o relativně nejlevnější způsob získávání zpětných odkazů, jehož náklady znamenají ve většině případů pouze práci registrátora. Podstatnou součástí je však odlišení kvalitních katalogů, do kterých má smysl registrovat zpětné odkazy, od těch nekvalitních, které nemají žádný užitek a jediným jejich dopadem je zaplevelování internetu. Z tohoto důvodu vedeme naši aktualizovanou databázi katalogů odkazů.

Registrace zpětných odkazů do katalogů má však ještě jeden další dopad (kromě zvýšení hodnoty ve vyhledávačích). Tímto dopadem je návštěvnost ze samotných katalogů. Návštěvníci občas brouzdají samotnými katalogy, tudíž i tento zdroj návštěvnosti může být přínosný pro zvýšení návštěvnosti (například 30% návštěvníků hlavní stránky Seznamu vstupuje do katalogu firem!), pokud je koncepčně dobře zpracovaný a titulek i popisek zpětného odkazu odpovídá realitě.

Registrované záznamy do katalogů Vám potvrdíme emailem jakmile se začnou zobrazovat – sami si je pak můžete zkontrolovat. Některé katalogy mají v oblibě měnit námi navržené popisky a titulky – v takových případech se pokoušíme opakovaným zadáním tento nedostatek napravit.



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty