Hlavní stránka Slovník pojmů Kontextová reklama platba klik ppc


PPC, platby za klik, kontextová reklama

V současné době se jedná o jeden z nejefektivnějších způsobu reklamy. Neplatíte za to, že máte někde umístěnou reklamu, ale pouze za to, když na tuto reklamu někdo klikne.

Cena za jedno kliknutí na odkaz se odvíjí od konkurence, kterou dané slovo má. Platí zde přímá úměra, čím více je dané slovo poptávanější, tím je toto slovo dražší. Ceny za jedno kliknutí tak začínají již na 1,- Kč, u velmi konkurenčních slov nebo frází (např. ubytování v Praze) to může být i několik desítek korun.

Navrhneme a budeme Vám spravovat kampaň ať už u vyhledávače Google (systém AdWords), Seznam (Sklik), Centrum (AdFox) či eTarget.

Správu kampaně reklamy na klíčová slova nabízíme od 4.000,- Kč/měsíc. Na prokliku jednotlivých slov si nic nepřirážíme a tyto položky jsou přefakturovány přímo na zákazníka. Volitelně si můžete zvolit denní rozpočet, který chcete investovat či z jaké země mají být Vaši potencionální zákazníci.

Správa kampaně reklamy na klíčová slova obsahuje:

  • Výběr vhodných klíčových slov
  • Zadání kampaně do reklamního systému konkrétního vyhledávače
  • Pravidelná měsíční optimalizace klíčových slov
  • Měsíční reporty o úspěšnosti kampaně


Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty