Hlavní stránka Slovník pojmů Logomanuál


Logomanuál

Logomanuál je dokument, který doplňuje samotný logotyp několika důležitými prvky. V zásadě tento dokument obsahuje pravidla pro práci s logotypem. Tato pravidla jsou většinou doporučená přímo autorem logotypu - grafikem, tedy odborníkem.

Manuál jednoduše říká, jak logo vypadá, jaké používá barvy, jaké písmo, v jakých variantách se smí používat, jakou má ochrannou zónu nebo jakou má logo symboliku. Cílem dodržování pravidel logomanuálu je zajistit určitou jednotnost na všech firemních dokumentech a tiskovinách. Je to v podstatě první krok pro tvorbu takzvaného firemního stylu (Corporate Identity Design – CID).

Obsah logomanuálu je vždy individuální. Jako příklady jsme pro Vás připravili základní a rozšířenou verzi logomanuálu.

Základní logomanuál obsahuje

  • Symbolika značky
  • Barevné pozitivní a negativní provedení značky
  • Jednobarevné pozitivní a negativní provedení značky
  • Černobílé pozitivní a negativní provedení značky
  • Rozkreslení značky
  • Ochranná zóna značky
  • Rozměrová řada značky
  • Nesprávné použití značky

Rozšířený logomanuál oproti základnímu obsahuje navíc následující prvky

  • Barevné použití značky na jednolitém pokladu
  • Použití značky na černobílém podkladu
  • Použití značky na rastrovém podkladu
  • Definice firemního písma
  • Základní firemní barvy
  • Doplňkové firemní barvy

Abyste si mohli manuál lépe představit, připravili jsme pro vás ukázkový logomanuál naší společnosti, můžete si ho stáhnout ve formátu PDF zde.

 


Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty