Logomanuál

Logomanuál je dokument, který doplňuje samotný logotyp několika důležitými prvky. V zásadě tento dokument obsahuje pravidla pro práci s logotypem. Tato pravidla jsou většinou doporučená přímo autorem logotypu - grafikem, tedy odborníkem.

Logomanuál je dokument, který doplňuje samotný logotyp několika důležitými prvky. V zásadě tento dokument obsahuje pravidla pro práci s logotypem. Tato pravidla jsou většinou doporučená přímo autorem logotypu - grafikem, tedy odborníkem.

Manuál jednoduše říká, jak logo vypadá, jaké používá barvy, jaké písmo, v jakých variantách se smí používat, jakou má ochrannou zónu nebo jakou má logo symboliku. Cílem dodržování pravidel logomanuálu je zajistit určitou jednotnost na všech firemních dokumentech a tiskovinách. Je to v podstatě první krok pro tvorbu takzvaného firemního stylu (Corporate Identity Design – CID).

Obsah logomanuálu je vždy individuální. Jako příklady jsme pro Vás připravili základní a rozšířenou verzi logomanuálu.

Základní logomanuál obsahuje

  • Symbolika značky
  • Barevné pozitivní a negativní provedení značky
  • Jednobarevné pozitivní a negativní provedení značky
  • Černobílé pozitivní a negativní provedení značky
  • Rozkreslení značky
  • Ochranná zóna značky
  • Rozměrová řada značky
  • Nesprávné použití značky
KONTAKTUJTE NÁS

Promluvme si o vašem novém webovém projektu

Napište nám nebo zavolejte na obecný kontakt níže, nebo si vyberte jednoho z našich specialistů ve vašem oboru.

Napište nám
Bc. Nicola Revendová Obchodník, projektový manažer
Antonín Černý Obchodník, projektový manažer