Hlavní stránka Slovník pojmů Propagační materiály Tvorba screensavers


Tvorba screensavers

Spořič obrazovky je reklamní médium jako každé jiné (firemní tričko, reklama na autě, reklamní taška apod.). Firma může screensaver použít jako doplněk aktuální reklamní kampaně na určitý produkt nebo jako nástroj pro dlouhodobé budování firemní image. Grafické ztvárnění spořiče je spolurozhodujícím faktorem jeho úspěšného rozšíření.

Referenční firemní spořiče obrazovky:

Dr. Oetker

(anete.zip 1.30 MB)

Ukázka screensaveru Ukázka screensaveru

CCS

(ccs-fotogalerie 1.05 MB, ccs-karty 1.45 MB, ccs-logo.zip 0.62 MB)

Ukázka screensaveru Ukázka screensaveru

Ukázka screensaveru Ukázka screensaveru

Anete

(anete.zip 2.27 MB)

Ukázka screensaveru Ukázka screensaveru



Facebook

NETservis s.r.o. © 2015  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty