Hlavní stránka Slovník pojmů Internetový marketing Správa ppc kampaní Správa a aktualizace ppc kampaně
Správa a aktualizace PPC kampaně
Související služby
Efektivní PPC kampaň musí být pravidelně spravována a aktualizována. Díky přesným a rychlým výsledkům probíhající PPC kampaně můžeme určit, zda přináší aktuální nastavení požadované výsledky či zda nastavení PPC reklamy vyžaduje zefektivnění.
Pokud obnovíte nabídku Vašich služeb či zboží nebo pokud zjistíme, že se objevili nové klíčové fráze, které jsou pro Vás zajímavé, je třeba PPC kampaň pozměnit. Stejně tak je třeba reagovat na neefektivní klíčová slova, která jsou pouze drahá a nepřináší požadovaný výsledek.
Pro vyhledávání a upravování neefektivností v PPC kampaních poskytujeme službu Správa a aktualizace PPC kampaně. Díky aktualizacím můžeme taktéž odhalit klíčová slova, která Vás pouze stojí peníze a nejsou pro Vaši prezentaci zajímavá, nepřináší požadovaný výsledek (vylučující klíčová slova).