- Výběrové řízení
- Vstupní analýza
- Grafické zpracování
- Redakční systém
- Plnění obsahu

Výstaviště České Budějovice se po několika letech rozhodli pro nové webové stránky a tak vypsali výběrové řízení na dodavatele. Nejen, že jsme se ho zúčastnili, ale výběrové řízení jsme vyhráli a tak jsme se mohli pustit do práce.
Nejprve jsme realizovali vstupní analýzu, ze které nám vyšly wireframy a poté jsme se pustili do grafiky. Po schválení grafických návrhů jsme naprogramovali všechny potřebné moduly a stránky otestovali. Klient se ale nakonec před spuštěním rozhodl, že se původní grafika předělá a ustoupilo se zcela od jejich původního zeleného brandu. Ani to pro nás ale nebyla velká překážka, grafické šablony jsme upravili a na stránky je nasadili.
Nejsložitější řešení jsme měli nad správou akce, kterou jsme se snažili klientovi udělat co nejjednodušší, protože informací, které lze zadávat je opravdu hodně (vstupenky, vstupné, program, otevírací doba, seznam vystavovatelů, doprava, parkování, info o akci, pavilony, partneři, kontakty atd.). Nakonec jsme společně zvolili i možnost importu oborů, ploch a vystavovatelů, abychom administrátorům co nejvíce ulehčili práci.
S klientem spolupracujeme na měsíční bázi a webové stránky je v plánu i nadále rozšiřovat, za což jsme moc rádi!




Podívejte se na podobné weby, které jsem vytvořili
Promluvme si o vašem novém webovém projektu
Napište nám nebo zavolejte na obecný kontakt níže, nebo si vyberte jednoho z našich specialistů ve vašem oboru.
Napište nám