Služby

E-shop napojený na K2

Vytváříme e-shopy s kompletním propojením na Informační a podnikový systém K2

Naše reference   Napište nám
  1. 10 + let zkušeností
  2. Desítky aktivních napojení
  3. Vlastní řešení pro plnou integraci
  4. 100 % kontrola nad importy
E-shop napojený na K2

Napojení na míru

Propojení Vašeho e-shopu na Informační podnikový systém K2 umožňuje jednoduchou správu produktových dat a objednávek. Systém K2 disponuje pro komunikaci s e-shopy API napojením včetně potřebné dokumentace, díky které jsem schopni vyměňovat data na obě strany. Kromě kompletních produktových dat je možné načítat také kategorizaci – tedy stromovou strukturu včetně obrázků pro kategorie. V rámci napojení zasíláme do systému K2 objednávky a informace o uživateli. Zpětně pak dostáváme také informaci o expedici objednávky, což je důležité pro zákazníky, kteří na základě této informace obdrží automatický email o odeslání objednávky z Vašeho e-shopu s možností sledování zásilky a doplňujících informací k vybranému přepravci. Synchronizace dat probíhá zpravidla jednou denně v noci, kdy se kompletně aktualizují veškerá produktová data a jejich vazby. Aktualizace skladů a cen probíhají ale v krátkých intervalech například každých 10 minut. Objednávky do systému zapisujeme ihned po jejich vytvoření. Díky tomu, že je Informační systém K2 přizpůsoben Vašim potřebám, umíme po konzultaci zajistit import veškerých dat, které jako objednatel pro svůj e-shop požadujete.

Zajistíme pro Vás:

  1. Kompletní napojení na API systému K2 na naše e-shopové řešení
  2. Import produktových dat do databridge a následnou distribuci do e-shopových funkcí
  3. Automatické importy kompletních produktových dat
  4. Automatické změnové importy skladů a cen
  5. Odesílání objednávek a importy jejich stavů
  6. Exporty/importy uživatelů/zákazníků

Výhody napojení e-shopu na systém K2

1. Automatizace procesů: Zefektivňuje schvalovací procesy a řízení objednávek.

2. Integrace s dalšími systémy: Umožňuje snadnou výměnu dat s dalšími podnikovými nástroji.

3. Správa obsahu: Umožňuje efektivně spravovat a sdílet dokumenty, soubory a další obsah.

4. Centrální řízení dat: Sledování a analýza výkonnosti e-shopu z jednoho místa.

5. Zvyšování transparentnosti: Poskytuje lepší přehled o průběhu obchodních procesů.

6. Snížení chyb: Automatizace může minimalizovat riziko lidských chyb.

7. Rozšiřitelnost a flexibilita: Možnost přizpůsobení pracovních postupů novým potřebám a změnám.

8. Vizualizace dat a reporting: Systém nabízí nástroje pro vizualizaci dat a generování reportů, což umožňuje sledovat výkonnost procesů a provádět analýzy.

Jednodušší práce s vaším e-shopem

Rádi Vám pomůžeme s napojením vašeho e-shopu na systém K2. Máme za sebou roky zkušeností a desítky napojených e-shopů, nejen na systém K2. Dokážeme zajistit funkční napojení a komunikaci na míru. Máme technické schopnosti, ale také schopnost porozumět specifickým potřebám vašeho podnikání. Jsme schopni přizpůsobit naše řešení tak, aby co nejlépe vyhovovalo Vašim individuálním požadavkům. Neváhejte nás kontaktovat a dozvědět se více o tom, jak můžeme optimalizovat Vaše procesy a propojit váš e-shop se systémem K2.

KONTAKTUJTE NÁS

Promluvme si o vašem novém webovém projektu

Napište nám nebo zavolejte na obecný kontakt níže, nebo si vyberte jednoho z našich specialistů ve vašem oboru.

Napište nám
Antonín Černý Obchodník, projektový manažer