Hlavní stránka Slovník pojmů Analýza stránek, audit webu, použitelnost


Analýza internetových stránek

Jednoduše řečeno, cílem analýzy internetové prezentace je zvýšení návštěvnosti stránek a dosažení lepší pozice ve vyhledávačích, což má za následek zvýšení prodeje Vašeho zboží nebo služeb. Máte-li internetovou prezentaci, ale zdá se Vám, že nepřináší výsledky které jste očekávali, pak je tato služba určena právě Vám.

Audit webu není možné udělat bez intenzivní spolupráce s Vámi. Vycházíme z předpokladu, že jste to právě vy, kdo zná nejlépe své zákazníky, ať už stávající nebo potencionální. My Vám jenom pomocí našich marketingových zkušeností umožníme se k nim dostat.

Analýza Internetových stránek zahrnuje tyto jednotlivé:

  • Klíčová slova – navrhneme Vám optimální sadu klíčových slov a jejich zabudování do stránek tak, aby se maximálně zvýšila návštěvnost Vaší cílové skupiny. Vylepšení klíčových slov pro vás znamená také zlepšení pozic ve vyhledávačích.
  • Navigace na stránkách – doporučíme Vám změny v navigaci Vaší prezentace, aby zákazníci mohli Vaše stránky procházet intuitivně bez sebemenších problémů.
  • Analýza konkurence – navštívíme stránky Vašich největších konkurentů, abychom zjistili, kde mají své silné i slabé stránky.
  • Korektní zobrazení v hlavních prohlížečích – projdeme Vaše internetové stránky v hlavních prohlížečích (MSIE, Firefox, Opera) a sepíšeme seznam problematických míst, které je potřeba upravit.
  • Přístupnost - vytvoříme bezbariérové stránky, které poskytnou plnohodnotný obsah tělesně postiženým, nevidomým, slabozrakým či jinak handicapovaným návštěvníkům Vašich stránek.
  • Použitelnost - strukturu stránek a navigaci vytvoříme tak, aby každý návštěvník snadno a rychle našel to, co hledá.
  • Prověření rychlosti načítání – změříme rychlost načítání jednotlivých stránek Vašeho webu a navrhneme změny tak, aby se i člověku, který má horší připojení k internetu, načetla Vaše prezentace co nejrychleji. Tím se sníží pravděpodobnost, že tento uživatel s horším připojením neodejde na konkurenční stránky, protože Vaše se mu načítají příliš dlouho.
  • Umístění ve vyhledávačích – zjistíme pozici Vaší internetové prezentace ve výsledcích vyhledávání hlavních českých i zahraničních vyhledávačů a navrhneme změny tak, aby Vaše prezentace byla na nejlepší možné pozici.
  • Návrh rozvoje – navrhneme strategii rozvoje Vaší prezentace na další období.
  • Navrhované změny – tato kapitola bude obsahovat seznam potřebných změn, které nebyly zahrnuty v předchozích kapitolách.
  • Vyhodnocení – součástí analýzy je soubor nástrojů pro zjištění efektivity navržených změn. Vedle statistik návštěvnosti se dá měřit, jak dlouho návštěvník na Vaší prezentaci strávil, zda se na prezentaci pohyboval snadno a jak rychle se dostal k informacím a službám, o které měl zájem.

Všechny reference



Facebook Facebook

NETservis s.r.o. © 2020  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty