Analýza stránek, audit webu, použitelnost

Analýza webu patří k základním krokům při tvorbě efektivní webové prezentace. Analýzou webu se rozumí analýza návštěvnosti, analýza použitelnosti nebo třeba analýza přístupnosti. Pokud se zajímáte o témata jako audit stránek, audit webu, studie webu, opti

Jednoduše řečeno, cílem analýzy internetové prezentace je zvýšení návštěvnosti stránek a dosažení lepší pozice ve vyhledávačích, což má za následek zvýšení prodeje Vašeho zboží nebo služeb. Máte-li internetovou prezentaci, ale zdá se Vám, že nepřináší výsledky které jste očekávali, pak je tato služba určena právě Vám.

Audit webu není možné udělat bez intenzivní spolupráce s Vámi. Vycházíme z předpokladu, že jste to právě vy, kdo zná nejlépe své zákazníky, ať už stávající nebo potencionální. My Vám jenom pomocí našich marketingových zkušeností umožníme se k nim dostat.

Analýza Internetových stránek zahrnuje tyto jednotlivé:

  • Klíčová slova – navrhneme Vám optimální sadu klíčových slov a jejich zabudování do stránek tak, aby se maximálně zvýšila návštěvnost Vaší cílové skupiny. Vylepšení klíčových slov pro vás znamená také zlepšení pozic ve vyhledávačích.
  • Navigace na stránkách – doporučíme Vám změny v navigaci Vaší prezentace, aby zákazníci mohli Vaše stránky procházet intuitivně bez sebemenších problémů.
  • Anal&y
KONTAKTUJTE NÁS

Promluvme si o vašem novém webovém projektu

Napište nám nebo zavolejte na obecný kontakt níže, nebo si vyberte jednoho z našich specialistů ve vašem oboru.

Napište nám
Bc. Nicola Revendová Obchodník, projektový manažer
Antonín Černý Obchodník, projektový manažer