Hlavní stránka Slovník pojmů Tvorba loga


Tvorba loga

Kvalitní firemní logo musí splňovat mnoho požadavků. Musí být především jedinečné, dobře zapamatovatelné, jednoduché, vyjadřovat činnost firmy, dobře použitelné na různých materiálech od tištěných až po automobily a v neposlední řadě se musí líbit zákazníkům. Návrh loga a tvorba loga je tak kreativní proces, kdy je potřeba sladit všechny výše uvedené požadavky dohromady. Na níže uvedených referencích se můžete přesvědčit, zda se nám to daří.

Součástí vytvoření nového loga může být i příslušný logomanuál (dokument obsahující informace o tom, jak je možno logo používat, jaké jsou přípustné barevné varianty, jaký musí být ochranný prostor atd.) nebo dodání celé corporate identity. Samozřejmostí je dodání loga v několika různých formátech jak vektorových (ai, eps), tak bitmapových (tiff, bmp, jpg, pdf) a to jak v barvách CMYK tak i v barvách RGB.

Jak probíhá zpracování loga

  • Úvodní schůzka nebo telefonát pro seznámení s klientem
  • Vypracování návrhu specifikací - preferovaných barev, tvarů a vlastností loga
  • Vypracování grafického návrhu podle specifikací
  • Konzultace s klientem, zapracování úprav
  • Finální design loga a předání klientovi


Facebook Facebook

NETservis s.r.o. © 2020  Slovník pojmů Mapa stránek Kontakty