Na počátku listopadu představila společnost Vodafone svůj nový reklamní projekt s titulkem „Zákazníci Vodafonu budou opět o krok napřed v čase“. Na první pohled originální vánoční kampaň, jejímž ústředním motivem jsou velikonoční zvyky a pomlázka, má vyvolat myšlenku, že společnost je o krok napřed oproti konkurenci.

Někdo je napřed o krok, jiný o rok...
Již loni se však na českém internetu objevil reklamní spot s prakticky identickou ideou. Svou novoročenku na tomto nápadu založila agentura NETservis s.r.o., která se zabývá zejména vývojem internetových projektů a tvorbou reklamních spotů.

„Po prvním shlédnutí nás překvapila veliká podobnost obou snímků. Velikonoční motiv v době Vánoc, pomlázky, ale především slogan „Jsme o krok napřed“ nám evokují naši práci“ říká jednatel firmy NETservis s.r.o. Jiří Ptáček.

„V našich novoročenkách tradičně vystupují přímo zaměstnanci firmy a natáčení se zpravidla odehrává v uvolněném duchu“, dodává Ptáček. Také PF 2011 bylo vytvořeno společnými silami a to na základě nápadu režiséra, scénáristy a v neposlední řadě firemního kolegy NETservisu s.r.o. Eugena Lišky. „Natáčení proběhlo již v roce 2010 a pokud je nám známo, nikdo před námi tento reklamní nápad nevyužil“, zakončuje Ptáček.
 

PF 2011 NETservis s.r.o.:

 

 

PF 2012 Vodafone a.s.: